Didim Bilgisayar ve Cep Telefonu Tamir Servisi Hizmetleri

Marmara Bilişim - Didim İletişim Bilgileri

Didim Bilgisayar ve Cep telefonu Servisi

Aydın, Didim'de şubesi bulunan Marmara Bilişim telefon ve bilgisayar tamir hizmetleri profesyonel ekibi ve kapınıza kadar gelen teknik servis imkanıyla sizleri yormadan Didim'de hizmeti ayağınıza getiriyoruz.
Didim bilgisayar formatı, virüs temizlemesi, yazılım kurulumu ve tamir işlemlerini yerinde gerçekleştiriyoruz.
Marka ve model fark etmeksizin tüm Bilgisayar, Cep telefonu, Laptop ve tabletlerinizin bakım, onarım ve tamiratını yapmaktayız. Ev ve iş yerlerinize teknik servis aracı göndererek yerinde müdahale yapabiliriz, ayrıca isterseniz sorunlu ürünlerinizi adresinizden alır, şubemize getirerek tamirini gerçekleştirip tekrar adresinize teslim ederiz. Tek yapmanız gereken telefon numaralarımızdan bizi aramak yada aynı numaradan WhatsApp üzerinden iletişime geçmektir.

Müşteri Hizmetleri İletişim Bilgilerimiz

TELEFON & WHATSAPP NUMARAMIZ

 0530 176 34 95

Bir telefonla 90 dakika içerisinde servisiniz kapınızda.
Servis hizmeti, soru, sorun ve talepleriniz için yukarıda ki Müşteri Hizmetleri Numarasını kullanabilirsiniz.


İster Arayın isterse WhatsApp uygulaması üzerinden bize mesaj gönderin.
Sorunlu ürünlerinizi Aydın, Didim merkezde bulunan adresimize de getirebilirsiniz. Arıza tespiti adresimizde ücretsizdir.
Adres: Yeni mah. 823. Sokak No:13/3 Didim/Aydın

Hizmet Alanlarımız

Marka ve model fark etmeksizin aşağıda bulunan cihazların hepsine garantili onarım, tamir, yedek parça ve servis sağlamaktayız.

  • DİDİM BİLGİSAYAR - LAPTOP Teknik Servisi
  • DİDİM TELEFON - TABLET Teknik Servisi
  • DİDİM ALARM - KAMERA Güvenlik Sitemleri





Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

League of Legends - Riot İletişim Numaraları & Destek Bilgileri

TÜRK HAVA YOLLARI - THY Müşteri Hizmetleri ve Rezervasyon

FedEx Müşteri Hizmetleri & İletişim Bilgileri