Çevre ve Şehircilik Bakanlığı Şikayet & Bilgi Telefonları
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı Çağrı Merkezi - Çevre Şikayet & Bilgi Hattı
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı İletişim |
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı bünyesinde 2013 yılında hizmete giren bir çağrı merkezi müşteri hizmetleri birimidir. Vatandaşlarla direk ve hızlı bir şekilde iletişim kurmayı amaçlayan çevre hattı 7/24 çalışmaktadır. İlgili olduğu her konuda insanlara çözüm ve hizmet sağlayan çağrı merkezi birimi şu ana kadar gece gündüz demeden bir çok vatandaşın sorunlarına çözüm, soru işaretlerine cevap olmuştur.
Başlıca olarak Çevre ve Şehircilik çağrı merkezi üzerinden aşağıda ki faktörler konusunda şikayette bulunabilir, işlem gerçekleştirip ve bilgi alabilirsiniz.
- Çevre sorunları
- Hava, su, toprak
- Radyoaktif kirlilik, gürültü ve atık konulu şikayet-ihbarlar
- Çevresel Etki Değerlendirme
- Mekansal Planlama
- Tabiat Varlıkları
- Yapı Denetim, Mesleki Hizmetler
- İmar konuları
- Kurban kesim
- Riskli binalar nasıl tespit edilecek
- Yıkımdan sonra vatandaş nerede kalacak
- Kira yardımı kimlere yapılacak
- Hacizli dairelerin durumu
- Kaçak yapıların konumu ne olacak
- Kredi vermesi süreci nasıl işleyecek?
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı Müşteri Hizmetleri Telefonu
Yukarıda saydığımız Çevre ve Şehircilik Bakanlığı bünyesinde olan neredeyse her sorunu alo çevre hattı 181 çağrı merkezi telefonu aracılığı ile ulaşarak soru ve sorunlarınıza çözüm bulabilirsiniz.
Telefon Numarası
181
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı Adres
Mustafa Kemal Mahallesi Eskişehir Devlet Yolu (Dumlupınar Bulvarı) 9. km. (Tepe Prime Yanı) No: 278 Çankaya / ANKARA
Ayrıca sizlerinde Çevre ve Şehircilik Bakanlığı hakkında eklemek istediğiniz konuları aşağıdan bize yorum olarak gönderebilirsiniz.
Yorumlar
Yorum Gönder